روت چیست؟
آیا روت به درد من می خورد؟
آیا روت برای گوشی یا تبلت من ضرر دارد؟

اصلا روت چیست و چرا باید گوشی یا تبلت خود را روت کنید؟ برای دسترسی به فایل های سیستمی گوشی می باشد که دسترسی به این فایل ها به ما اجازه می دهد تا بتوانیم با تغییر آن ها و استفاده از یکسری کدهایی تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنیم و همچنین برای ریختن فونت و یا نصب فارسی ساز و برخی از نرم افزارها باید گوشی حتما روت باشد.

خوب اگر روت خوب است چرا کارخانه های سازنده گوشی ها را بصورت روت شده ارائه نمی کنند؟ خوب در پاسخ باید بگوییم که چون اگر گوشی شما روت باشد می توانید به کرک برنامه ها دسترسی داشته باشید و اینکه بسیاری از معایب گوشی خود با از بین ببرید و یکی از سیاست های سازندگان گوشی این است که گوشی شما کارایی خود را از دست دهد وشما اقدام به خرید گوشی های جدیدتر کنید مثلا کم بودن حافظه داخلی برای نصب برنامه و بازی و بسیاری از موارد دیگر...

آیا گوشی خود را روت کنم؟ بله سایت hbwap به شما پیشنهاد میکند که حتما این کار را انجام دهید زیرا برای  استفاده از تمام امکانات اندرویدتان بسیار مفید است و باعث می شود تا 100 در 100 از اندروید خود استفاده کنید.

در این مطلب سعی شده است تا آموزش استفاده از برنامه ی VRoot را قرار دهید که بتوانید توسط آن گوشی خود را روت کنید و اگر موفق هم نشدید از چند روش دیگر استفاده کنید, پس با ادامه مطلب همراه شوید تا آموزش ها و نکات لازم جهت روت اندروید را در اختیار شما قرار دهیم.

روش روت با نرم افزار Vroot + ویدئو + تمام توضیحات تکمیلی و معرفی روش های کاربردی دیگر در صورت عدم کارایی این روش
روت کردن اندروید توسط نرم افزار VRoot + توضیحات تکمیلی + حالت تصویری + روش های دیگر